GUCCI NOWA KOLEKCJA ZEGARKÓW
Dyrektorowi kreatywnemu GUCCI Alessandro Michele nie kończą się genialne pomysły by zareklamować nową kolekcję kolekcję zegarków i stwarza memy, które drwią z naszego podejścia do luksusu.
Dyrektor kreatywny Gucci postanowił wraz z pomocą kilku artystów stworzyć memy, które oczywiście oprócz promocji nowej kolekcji zegarków Le Marché des Merveilles, są przedefiniowaniem pojęcia współczesnego luksusu. Michele jak zawsze chętnie łączy modę za sztuką. Ostatnio Coco Capitan namalowała dla Michele przed pokazem wielkie graffiti "FUTURE", a teraz Amanda Charchian (Los Angeles), Olaf Breuning ( Nowy Jork), Christto & Andrew (Nowy Jork), Paulina Ołowska (Polska) oraz kilku innych specjalnie na życzenie Alessandro Michele, wykonało zabawne memy. Wszystkie obrazki znajdziecie na Instagramie pod hasztagiem #TFWGucci ("That Feel When")
Myślę że memy zarówno jak zegarki od włoskiego domu mody staną się hitem w sieci !
































Komentarze
Prześlij komentarz